2011/10/30

2011年10月30日

Sitter och myser i sängen. Har tänt ljus och så.
Saknas bara sällskap så hade allt varit awesome denna söndagskväll! =)
Väntar på att Ange ska ringa när hon är utanför, hon ska hämta Berz
som jag har passat hela helgen.
Hoppas hon kommer snart, jag måste snart krypa ner för att jag ska
upp i morgon igen och iväg till Praktiken.
Så vill helst vara utvilad då, det är ju Måndag i morgon.
Ny vecka och jag kommer nog att vara seg för att man ställde om
klockan idag och så.
Jaja, inväntar Ange. Sen blir det film och sova!
Chu ~


Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.