2011/10/30

If you love something let it go, if it comes back, it's yours!

Ange var precis här och hämtade Berz.
Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och kika film.
Känns alldeles tomt här.
Har sovit ensam i en hel vecka nu, och det kommer vara flera!
Önskar bara att han kom hem nu.
Tiden kommer nog att springa iväg, förhoppningsvis.
Får helt enkelt ta en dag i taget och sedan se efter vad som händer.
Jag vill inte hoppas för mycket heller.. för det kommer till att
äta upp mig inifrån!
Inte lätt att vara kär alla gånger.
Min prins finns i mina drömmar. Där är det alltid vi. Jag vill aldrig mer vakna upp.
Godnatt..
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.