2011/10/17

Du ♥

Älskar att få ha dig i min närhet. 
Älskar att få höra din röst. 
Älskar att få höra ditt skratt.  
Älskar att få hålla din hand. 
Älskar att få möta dina läppar mot mina. 
Älskar att få krama om dig. 
Älskar att få känna din nakna kropp emot min. 
Älskar att få älska/ ligga med dig. 
Älskar att få höra dina andetag. 
Älskar att få lägga mitt huvud mot ditt bröst. 
Älskar att få vakna upp vid din sida. 
Älskar den känslan. 
Älskar känslan av att du tänker på mig. 
Älskar dig 


Jag är kär i dig, fast jag inte får! 



Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.