2011/10/17

Måndag.

Hejhej!
Kom hem för en stund sedan.
Har inte varit hemma sedan halv tio i morse. Varit i Karlskrona idag hos
tandläkaren. Träffade även Angie och Matchaz en stund.
Var hemma i Ronneby vid 14 igen så drog jag upp till Zandra på en kopp
kaffe och lunch.
Ikväll ska jag bara sitta hemma och ta det lite lugnt. Kika film och så.
I morgon börjar min Praktik! Ska bli så kul! :)

Ska sätta mig och kolla om det är något kul på TV:n ikväll och dricka en kopp tea.
Sen blir det till att lägga sig i tid, ska upp tidigt i morgon.


- Saknar min sötnos... 


Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.