2011/10/01

Godmorgon

Vaknade utav att mina kära små katter väckte mig idag.
De låg och klängde uppe på mig sen rusade de ut i köket och ville
ha mat när jag vaknade. Haha. Så sjukt söta är dem!

Har precis fått i mig frukost, blev lite havregrynsgröt och en kopp tea.
Bra start på dagen, tycker jag i alla fall! :)
Ska bara dricka upp mitt tea sen ska jag göra mig i ordning.
Blir till att gå ut och gå en runda sen och dra ner till stan för
att lämna ett brev, om man kommer ihåg det! ;)
Efter det vet jag inte vad som händer idag och ikväll.
Sugen på att hitta på något kul i alla fall.
Om folket har lust och ska inte vara så självupptagna hela tiden ;)
Ja, vi får se hur det blir med det.
Jag kanske uppdaterar senare!

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.