2011/10/02

Saturday evening

Godmorgon! Eller Goddag kanske?
För min del blir det nog Goddag. Var ju inte uppe alldeles för
sent idag. Gick och la mig kl 6 och vaknade 10, men somnade om till 11
då en vän väckte mig med ett sms :)

Min kväll igår var mycket trevlig, jag umgicks med syster Lindha 
hela eftermiddagen. Fick gosa, mata och prata med bebis!
Zandra kom också inom för att umgås, kikade på en film, two lovers
eller vad den nu hette, den var bra.
Efter kl 22 drog jag och Zandra ut någonstans i Saxemara för att 
umgås och dricka med lite folk.
Första gången jag dricker på 3 helger! ;)
Vi körde vilse flera gånger, det var så beckmörkt och dimmigt.

Där spelade de Wii Sports för fulla muggar och jag bara satt och skrattade
det är så roligt att se när killar sitter och spelar och tävlar. Haha.
Smakade någon cocos-shot (som jag inte kom ihåg vad den hette), 
den var inte alls god! Blörk! Jag brukar gilla cocos i drinkar,
som typ Piña Colada.. men den här var inte alls god. Så jag tvingade i
mig en öl för att skölja ner smaken, fast jag inte gillar öl heller.
(Finns vissa öl som är ett undantag.)

Efter kl 00 någon gång åkte vi in till stan för att gå på Puls.
Fick stå länge i kön och vänta, kön som aldrig rörde på sig.
Haha, det roligaste var att det stod 94or och 95or utanför
och trodde att de skulle få komma in! ;)
Visst det var 20 års gräns och det är 
en hel månad tills jag fyller det,
men jag brukar få komma in ändå, 
för jag sköter mig och dricker mig inte
alldeles för full, utan lagom.


Efter att ha stått i kön i kanske 20-25 minuter så fick vi komma in.
Vi drog mot bardisken och köpte lite dricka och sedan hittade
vi oss ett bord där vi kunde sitta och dricka tills stängningen.
Efter Puls hade stängt kl 03 så drog vi bort till Valentino för att äta.
När man sitter och äter ska det givetvis komma upp lite Nastytalk..
haha, och det var inte jag som började denna gången.
Nog om det.
Efter vi hade ätit så drog vi hem till Stefan, tog bara 5 minuter så däckade
David på soffan. Haha kul!
Jag och Robin spelade nått bilspel på PS3 och Zandra & Stefan 
glodde på. Riktigt drygt spel, för att man gjorde samma sak hela tiden.

Efter ett tag slumrade jag till på soffan, då var klockan runt 05:20.
När jag vaknade så drog jag hemåt.
Var lite läskigt att gå hem själv, stötte på en röd mini-buss 
(som jag värken såg reg-plåten eller märket på) som
förföljde mig och som sedan stannade några meter framför mig
så jag gick ett annat håll. Gömde mig bakom ett sophus tills bussen hade
kört förbi mig. Sen sprang jag upp till Zandras lägenhet och sov där.
Riktigt Creapy.


Vill tacka alla som var med och gjorde min kväll igår!
Tack Zandra, Stefan, David och Robin! :)
Är inte nått bakfull idag bara trött så det är skönt.


Nu är den Söndag, den 2 Oktober, faktisk exakt 1 månad kvar tills jag fyller 20!
Idag ska jag färga min utväxt som är 2-3 cm. Hatar utväxt.
Efter det ska jag nog plocka lite i min garderob sen blir det bara
allmänt söndagsmys, för i morgon ska man upp tidigt igen till "skolan".

Kvällens Outfit/ Facelook!;

Och en bild på sötnosen Leila;
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.