2011/10/10

Jag lever i mardrömmen, vill aldrig vakna upp när jag sover...

Vill inte inse att det är som det är nu, jag hoppades på alltid bra.
Men det hela var fake. Trodde på detta. Bra start, bra det mesta..
men vad hände sen?
Det var nått som inte stämde. Allt kändes fel.
Men det var inte jag som var fel, för det var du?
Jag gjorde inget fel, inget fel på mig.
Det är du som borde inse rätt och fel och inte bara göra som du vill..
det sårar så j'vla mycket.
Just nu vet jag inte riktigt vart jag har dig. Om jag ens ska fortsätta lägga 
ner mer av min tid på dig.
Räcker med att jag ser dig så faller jag pladask och kan inte ta mig upp.
Du gjorde allt och sa allt för att jag skulle tro på det. För att det skulle låta bra.
Men du var fake, du är fake.
Fake, fake, fake!
Jag fattar ingenting.
Du vet hur hårt detta tagit mig, eller verkar som om du vet.
Och jag hoppas verkligen att du ska förstå att man leker inte på
detta viset. Visa lite respekt. "Ge dig inte in i leken när du leken inte tål"
Detta är min verklighet..
i min dröm, där finns du hela tiden, där är du äkta .. vill aldrig vakna upp när jag sover..
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.