2011/10/09

Söndag

Hej allihopa.
Jag vet att min uppdatering har varit låg, men jag har inte haft tid riktigt
och orken. Idag har jag knappt orken heller.
Formaterade om datorn igår och installerade till Windows 7.
Så nu är den helt clean!


Idag har jag bara vilat och sovit nästan hela dagen. Är så seg.
Orkar inte just nu. Jag mår inte bra. Jag kan tyvärr inte gå in på detalj varför
men det är synd att det har blivit som det har blivit.
Gör så ont, och tårarna slutar inte..

Men jag tänker just nu inte sluta att hoppas på det bästa och kämpa.
Det kommer att bli svårt, bara till att försöka acceptera läget som det är
just nu och försöka tänka positivt.
Jag har tagit mig igenom mycket, och då borde jag klara av detta också.

Var nere och avbokade tvätt-tiden nyss, för jag känner det att jag inte
orkar med det idag, är så trött och så.
Bokade tvätt-tid på tisdag istället samma tid (19-23)

Så tänker ta det lugnt ikväll och se vad som händer..




Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.