2011/10/25

No TV!

Blev inte någon TV ikväll.
Jag upptäckte att det hade kommit in lite pengar på mitt konto i Fredags
så jag tog och betalade en räkning. Resten av räkningarna får vara tills
jag har fått resten av mina pengar! =)
Ange stod utanför mitt fönster innan och ropade på mig.
Den lilla klanten hade råkat låsa sitt simkort i mobilen och sedan
pajat växellådan på Choppern! Smart! ;) Haha.



Vet inte hur hon lyckas, men var väl för att hon haft otur med annat idag,
otur går hand i hand eller vad man nu brukar säga! =)

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.