2011/10/25

Tisdag.

Hej allihopa!
När jag kom hem idag så funkade inte mitt Internet så det är en anledning till
att jag inte har uppdaterat förrens nu.
Jag var hemma runt kl 15. Pratade med en kompis så det var tydligen en
driftstörning här i Ronneby som la ner nätet. Nätet las ner ca 12 idag och
funkade nu igen runt 18:00.
Trist att det ska behöva bli så. Men nu funkar det i alla fall så jag ska vara glad för det.
Praktiken gick bra idag, kändes okej och jag fick beröm som vanligt.
När jag kom hem så började jag städa lite för att Internet funkade ändå inte
så jag kunde inte kolla mail och så då.
Jag städade toaletten, städade bland mitt smink.. och vet ni vad jag mer gjorde? ;)
Städade garderoben! S o m   j a g   h a r   s k j u t i t   u p p   d e t  
h e l a   t i d e n.
Men nu är det städat där inne och det är ordning och reda! =)

Satte mig precis vid datorn, kollade mailen.
Ska nu kolla min bank och så, sen blir det till att se om det går något bra på TV ikväll!

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.