2011/10/19

Onsdag.

Har inte hunnit blogga förrens nu idag.
Varit på Praktiken idag, jobbade i köket.
Vi lagade panerad sill med potatismos och rårörda lingon! =)
Panerade sill hela morgonen så nu lukar jag otvättad sl*mp*;)
Jisses vilka ord jag kan! Och frågan är hur jag kan veta vad en sådan luktar?
Haha, jo. Finns en sådan i Ronneby. Usch!
Vad elak jag är idag .Går inte vara nått annat när man blir irriterad på äckliga
och falska människor som inte har ett liv och hugger mig i ryggen.
Fast jag bryr mig inte.. finns finare människor att lägga ner sin energi på.

Efter jag slutade Praktiken så skulle jag och Alton gå hem,
men Dipen råka stöta på oss med bilen så han körde oss hem! =)
Har inte gjort annat än att städa och fixa sedan jag kom hem,
därav blev det den dåliga och sena uppdateringen.
Klippte klorna på Celine idag och badade henne för hon luktade inte speciellt gott.
Mikael var inom och hämtade lilla Berz med.
Vi var även och tände ett ljus på Chris' grav. 

Nu ska jag duscha, sen krypa ner och somna till en film! Chu ~




Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.