2011/10/20

Torsdag.

8 timmar på Praktiken idag, var egentligen inte tänkt så men blev så
för att några danskar som hade släktträff på 25 personer som skulle
fika med kaffe och paj.
Var i köket idag, så stod och "rullade" biffar hela morgonen.
Idag var det biff med potatis och löksås! =)
Fick städa en stor del av köket idag också, dammtorka hyllor
och sopa golv.
I morgon ska jag vara i Serveringen, får 1 timmes sovmorgon
och ska börja med att städa 3 toaletter på morgonen och fixa
med gardinerna i matsalen.
Hoppas på att det blir en soft dag i morgon, det är ju fredag!

Efter Praktiken plockade Zandra upp mig vid Knuthahnsskolan för
att hon var ändå ute och körde och vi skulle ju hem till henne
och ha vårat kafferep som vi brukar ha! ;)
Blev inte så att jag stannade där länge för att Zandra skulle
iväg och jag var tvungen att dra hem och städa lite i lägenheten
så att det är fint till helgen.
Har dammsugat och tvättat toaletten. Så har bara dammtorkning
av hyllor kvar, men ska ta det när jag kommer hem i morgon.
Måste vara fint nu till helgen då babe ska komma! =)

Har precis gjort mig i ordning för sängen och duschat.
Celine fick för sig att hon skulle bada bara för att jag duschade.
Så söt är hon! ~


Nu ska jag somna till en film! Det är en ny dag i morgon =)
Chu ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.