2011/10/23

Update!

Hej alla cutiepies!
Har inte uppdaterat här sedan i Torsdags.
Förlåt för det! Men har knappt haft tid för det och jag ska skärpa mig! Lovar
Här kommer en lång uppdatering!:

Fredag:
Praktiserade mellan 9 - 13.
Uppsatt hår på Praktiken! Inte vant att se mig i det! :)
Efter det drog jag hem till Zandra en runda.
Sen drog vi ner till stan.. eller Zandra körde ner mig, Ange & Mikael.
Jag, Ange och Mikael delade på en PizzaValentino.
När vi hade ätit upp Pizzan drog vi hem Lindha.
Ange skulle vara barnvakt och vi andra drog ut på Puls.
Jag drack inte så mycket så var inte på topp, kändes lite lustigt
att vara där när jag var nyktrast av alla och att folk höll på med en massa
skit så att man inte pallade trycket, i bland borde folk lugna ner sig ett par kilo
och inte hålla på med det värsta! Nog om det.
Ska i alla fall festa näst nästa helg med mina kära vänner.
Den kvällen kommer garanterat att bli lyckad! =)

Var hemma runt 02:30 i fredags så gick och la mig direkt när jag kom hem.


Lördag:
Vaknade 11. Vaknade med huvudvärk, som om jag var bakfull,
men det var jag inte. Sov för länge och tänkte för mycket när jag gick
och la mig, blir nästa aldrig bakfull längre.
Gick hem till Ange och åt frukost med henne. Slumrade till på hennes soffa i 2 timmar.
Riktigt trött var jag. Antagligen för att jag hade varit uppe tidigare än
vad jag brukar i vanliga fall varje dag och för att jag har Praktiserat hela veckan.
Behövde dessa timmars sömn!
Gick hem vid 17:30 för att jag skulle duscha och fixa lite för att babe skulle komma.
Vi kollade lite på TV och snackade när han kom. Sen la vi oss i sängen och
kollade på film "A Night at the Roxbury". Fick bli den för att vi tänkte se den tidigare
när vi träffades i början med då var den skivan sönder, haha synd.
Klockan var strax efter 01 när vi gick och la oss.


Söndag:
Vaknade upp bredvid Babe och Celine. De underbaraste!
Gjorde Cappuccino till oss och satte oss och gottade oss i soffan med täcke. 
Mös lite extra för idag fick jag ta "farväl" av honom..
Kommer inte kunna träffa han på 1 månad nu. =(
Gjorde ont att ta "farväl" av honom, började gråta så fort jag
stängt dörren och vände mig om. Att känslor och kärlek ska kännas så mycket!?
Hoppas vi ses snart igen hjärtat! 
31 days - until I meet you again...

När babe hade gått så ställde jag mig framför spegeln och fixade mig.
Provade en ny frisyr.
Lockigt och uppsatt lugg!
Hiss eller Diss?
Jag vet att jag har massa babyhår så det behövs inte påpekas! ;)

Var ute och gick en långrunda. Eller lång och lång vet jag inte om man ska kalla den
men den var på 1 timme.
Konstig bild jag vet! Men jag suger i Paint osv.
Rosa stjärna för start och Gul för mål!
Var riktig skönt att gå och rensa tankar och lyssna på massa bra musik!
Kan behövas varje dag. Så att man blir frisk.
Fast har i och för sig 1 timme fram och tillbaka till Praktiken 5 dagar i veckan.

Efter jag hade varit ute och gått så drog jag hem till Mikael och Ange
på middag! Blev ris med sweetsoursås och vitlöksbröd! Vitlök. 

Såå det var min långa uppdatering!
Nu ska jag göra mig i ordning och krypa ner och somna till en film.
Praktiken i morgon! Chu ~


Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.