2011/11/08

2011年11月08日 ~ No gameing..

Blev inget spelade av Sims.. för att Zandra hörde av sig och frågade
vad sjuttsingen jag hade döpt min karäktär till som jag var Online
med på WoW.
Men grejen var den att jag inte var Online.. jag har ingen gametime.
Jo, någon hade givetvis hackat mitt account, som jag skrev i tidigare inlägget!
Fattar inte varför folk inte har ett liv och gör sådant?
Sen fattar jag inte varför folk vill åt andras Facebook och facerapea?
Mycket omoget, folk utan eget liv och ingen hobby som gör så!? ;)
Man kan ju nästan ana vem som hackade.. men asså till vilket nytta?
Vad vill du med mitt spel?
Skaffa eget och låt bli andras saker...
Nåja, håller på att Installera WoW nu och ska kolla till accountet
sen blir det nog läggdags.. blir nog inget sims-spelande ikväll.
Uppdateringarna tar evigheter också..
Chu ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.