2011/11/09

2011年11月09日 ~ Worry..

Hemma ifrån Praktiken för ungefär en timme sedan!
Idag är jag riktigt seg och trött, blev ju lite övertid idag.
Kom ju inte heller i säng förrens sent igår för att jag skulle fixa lite.
Försov mig i 30 min i morse med..
Borde egentligen städa, men har ingen lust just nu.
Ska slappa lite. Har ju Celine som ligger och gosar så sött i mitt knä med.
Sitter samtidigt och lyssnar på webbradior.
Har "musiktorka".. eller ja om man nu kan ha det men jag vet inte riktigt vad
jag ska lyssna på. Så går bra att lyssna på Radion så kommer det randomlåtar
och kanske nya som man inte har hört!=)
Ska ta och dricka lite tea nu och surfa runt lite på nätet tänkte jag.
Chu ~

Do not worry. 
Everything will go well, wait for the right moment and give it some time .. 
don´t worry! ~


Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.